0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس بین المللی کنترل ، ابزار دقیق و اتوماسیون
بکارگیری تکنیک کنترل بهینه جهت طراحی مسیر حرکت بر خط برای هدایت خودرو خودران الکتریکی
نویسندگان :
محمد امین قماشی
1
رضا کاظمی
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
کنترل بهینه، ممانعت از برخورد، مدل دوچرخه غیرخطی، طراحی مسیر حرکت، ردیابی مسیر
چکیده :
هدف این پژوهش توسعه یک الگوریتم طراحی مسیر و کنترل ردیابی مسیر جهت یک خودرو خودران الکتریکی در مانورهای اضطراری ممانعت از برخورد میباشد. در این پژوهش مسائل ممانعت از برخورد خودرو خودران با لحاظ موانع و محدودیتها مورد مطالعه و بررسی واقع میگردد. در این پژوهش الگوریتم طراحی مسیر حرکت با استفاده از مدل غیرخطی خودرو و با بهرهگیری از تکنیک کنترل بهینه جهت تولید مسیر پارامتری توسعه داده میشود. الگوریتم طراحی مسیر پیشنهادی، مسیر را به صورت بلادرنگ پیشبینی و کنترل مینماید. نتایج حاصل از شبیهسازی، عملکرد مطلوب الگوریتم طراحی مسیر را در تولید و طراحی یک مسیر عاری از برخورد و کنترل خودرو خودروان الکتریکی به جهت ممانعت از برخورد با موانع ثابت و متحرک را نمایش میدهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Wearable sensing smart solutions for workers' remote control in health-risk activities
Paolo Visconti - Roberto De Fazio - Ramiro Velazquez - Bassam Al-Naami - Amir Aminzadeh Ghavifekr
Membership Function Dependent Stability Analysis of Fuzzy Large-Scale Systems with Unknown Interconnection Terms Using Fuzzy Lyapunov Function
Mohammadreza Soltanian - Mohammad Sarbaz - Iman Zamani
طراحی کنترلکننده حالت لغزشی تطبیقی زمان محدود مرتبه کسری برای بهبود پایداری توربینهای بادی پایه کششی شناور فراساحلی تحت اغتشاشات وزش باد و امواج دریا
متین جزءاسلامی - مائده نفیسیفر - محمدرضا عسکری سپستانکی - ابوالفضل جلیلوند
Detection and Isolation of False Data Injection Attack in Load Frequency Controller of Power Systems
Seyed Mahdi Mirhadi - Aliakbar Ahmadi - Abolfazl Nateghi
Detection and Estimation of Fault on Planar Cable-Driven Parallel Robot: SDRE Approach
Hanie Marufkhani - Alireza Gholipour - Mohammad A. Khosravi
Safe Controller for Uncertain Nonlinear Systems using Model-based Reinforcement Learning
Sajjad Rashidian - Khalil Alipour
Robust Fuzzy Observer-Based Speed Control of Electric Vehicle with Unmeasurable Premise Variables
Zeinab Echreshavi - Mokhtar Shasadeghi - Mohammad Hassan Asemani
Practical and Applied Control Tutorial: Employing Simulink to Master Theoretical Concepts
Mohammad Afkar - Roghayeh Gavagsaz-Ghoachani - Matheepot Phattanasak - Serge Pierfederici
Blood Pressure Estimation through Photoplethysmography and Machine Learning Models
Hanieh Mohammadi - Bahram Tarvirdizadeh - Khalil Alipour - Mohammad Ghamari
Control of Mobile Robots Using CLF-CBF-QP in Presence of LOE Fault
َAli Alavi Nasab - Mohammad Hassan Asemani
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.5