0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس بین المللی کنترل ، ابزار دقیق و اتوماسیون
بکارگیری تکنیک کنترل بهینه جهت طراحی مسیر حرکت بر خط برای هدایت خودرو خودران الکتریکی
نویسندگان :
محمد امین قماشی
1
رضا کاظمی
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
کنترل بهینه، ممانعت از برخورد، مدل دوچرخه غیرخطی، طراحی مسیر حرکت، ردیابی مسیر
چکیده :
هدف این پژوهش توسعه یک الگوریتم طراحی مسیر و کنترل ردیابی مسیر جهت یک خودرو خودران الکتریکی در مانورهای اضطراری ممانعت از برخورد میباشد. در این پژوهش مسائل ممانعت از برخورد خودرو خودران با لحاظ موانع و محدودیتها مورد مطالعه و بررسی واقع میگردد. در این پژوهش الگوریتم طراحی مسیر حرکت با استفاده از مدل غیرخطی خودرو و با بهرهگیری از تکنیک کنترل بهینه جهت تولید مسیر پارامتری توسعه داده میشود. الگوریتم طراحی مسیر پیشنهادی، مسیر را به صورت بلادرنگ پیشبینی و کنترل مینماید. نتایج حاصل از شبیهسازی، عملکرد مطلوب الگوریتم طراحی مسیر را در تولید و طراحی یک مسیر عاری از برخورد و کنترل خودرو خودروان الکتریکی به جهت ممانعت از برخورد با موانع ثابت و متحرک را نمایش میدهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Design and implementation of a 3D positioning and control capsule robot using magnetic waves
Hamidreza Mahmoodzadeh - Vahid Johari Majd - Abbas EhsaniSeresht
Consensus Tracking of Multi-Agent Systems in The Presence of Byzantine Agents Using Model Predictive Control
Mohammad amin Rezaei - Peyman Bagheri - Farzad Hashem zadeh
Using Deep Learning Network for Fault Detection in UAV
Armin Mahdi Erfanian - Amin Ramezani
Designing and implementing an algorithm based on an autoregressive Kalman filter to estimate well-log data
Sina Soltani
A Novel Cyber-Secure Algorithm in Cooperative Vehicles Platoon
Abolfazl Saadati Moghadam - Mohammad Haeri
تشخیص حملات سایبری مخفی در ریزشبکههای جریان مستقیم مشارکتی براساس مدل توزیع شده
سید محمد حسینی رستمی - مهدی پورقلی - هادی اشعریون
کنترل مقاوم سیستمهای سوئیچشونده خطی نامعین با کلیدزنی غیرهمزمان جامع در حضور اغتشاش
علی نصراللهی - علی اکبر افضلیان
Behavior Control and Navigation of Two-Wheeled Robot Using ROS-Gazebo
Mohammad Mahdi Moslemi - Majid Sadedel
State-Dependent LMI-Based Controller and Observer Design for Constrained Boiler-Turbine-Generator Using Pseudo-Linearization Technique
Nasrin Kalamian - Atiyeh Keshavarz-Mohammadiyan
Robust Fuzzy Observer-Based Speed Control of Electric Vehicle with Unmeasurable Premise Variables
Zeinab Echreshavi - Mokhtar Shasadeghi - Mohammad Hassan Asemani
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.2