0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس بین المللی کنترل ، ابزار دقیق و اتوماسیون
بکارگیری تکنیک کنترل بهینه جهت طراحی مسیر حرکت بر خط برای هدایت خودرو خودران الکتریکی
نویسندگان :
محمد امین قماشی
1
رضا کاظمی
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
کنترل بهینه، ممانعت از برخورد، مدل دوچرخه غیرخطی، طراحی مسیر حرکت، ردیابی مسیر
چکیده :
هدف این پژوهش توسعه یک الگوریتم طراحی مسیر و کنترل ردیابی مسیر جهت یک خودرو خودران الکتریکی در مانورهای اضطراری ممانعت از برخورد میباشد. در این پژوهش مسائل ممانعت از برخورد خودرو خودران با لحاظ موانع و محدودیتها مورد مطالعه و بررسی واقع میگردد. در این پژوهش الگوریتم طراحی مسیر حرکت با استفاده از مدل غیرخطی خودرو و با بهرهگیری از تکنیک کنترل بهینه جهت تولید مسیر پارامتری توسعه داده میشود. الگوریتم طراحی مسیر پیشنهادی، مسیر را به صورت بلادرنگ پیشبینی و کنترل مینماید. نتایج حاصل از شبیهسازی، عملکرد مطلوب الگوریتم طراحی مسیر را در تولید و طراحی یک مسیر عاری از برخورد و کنترل خودرو خودروان الکتریکی به جهت ممانعت از برخورد با موانع ثابت و متحرک را نمایش میدهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Quantum Technology & Quantum Neural Networks in Smart Grids Control: Premier Perspectives
Ashkan Safari - Amir Ghavifekr
Design of a Nonlinear Backstepping Versus Sliding Mode Controller for a Human Musculoskeletal Arm Model in Sagittal Plane
Behzad Saeedi - Milad Alizadeh - Majid Mohammadi Moghaddam - Majid Sadedel
Improving speech quality in hearing aids using fuzzy complex and wavelet
Ali Keshavarz - Mohammad Divandari
طراحی کنترلکننده ترکیبی پیشبین و تناسبی مشتقی برای تعقیب مسیر توسط کوادکوپتر
علیرضا هونجانی - بهرام تارویردی زاده - محمد شهبازی
Behavior Control and Navigation of Two-Wheeled Robot Using ROS-Gazebo
Mohammad Mahdi Moslemi - Majid Sadedel
An Intelligent Gearbox Fault Diagnosis under Different Operating Condition using Adversarial Domain Adaptation
Mohammadreza Kavianpour - Mohammadreza Ghorvei - Parisa Kavianpour - Amin Ramezani - Mohammad TH Beheshti
Design of Tube model predictive controller to control human heart rate by treadmill velocity
Fatemeh Rahmati - Sama Nikanfar - Amirhossein Nikoofard
کنترل مقاوم سیستمهای سوئیچشونده خطی نامعین با کلیدزنی غیرهمزمان جامع در حضور اغتشاش
علی نصراللهی - علی اکبر افضلیان
بکارگیری تکنیک کنترل بهینه جهت طراحی مسیر حرکت بر خط برای هدایت خودرو خودران الکتریکی
محمد امین قماشی - رضا کاظمی
Dissipativity-based Stability Analysis of Power Networks with Uncertain Interconnections
Narges Rezaei Kookhdan - Hamid Reza Koofigar
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.5