توجه ! این رویداد خاتمه یافته است و اطلاعات موجود در این سایت صرفا جنبه آرشیو دارد
  شنبه, 06 مرداد 1403  
untitle
برنامه کنفرانس
کارگاه آموزشی

با سلام و احترام، به استحضار می رساند جهت ثبت نام در کارگاه های آموزشی که در تاریخ های ۹ و ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می گردند، پس از ثبت نام در سامانه با مراجعه به بخش خدمات کارگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. 

با توجه به شرایط خاص همه گیری کرونا و به منظور بهره مندی بیشتر اساتید، دانشجویان و متخصصین عزیز حوزه کنترل، اتوماسیون و ابزار دقیق و همچنین حسن همکاری برگزارکنندگان کارگاههای تخصصی مقرر گردید که تمامی کارگاههای کنفرانس بصورت رایگان برگزار گردد.

بعلت محدودیت سرویس دهی بستر اجرایی ظرفیت ثبت نام توسط کمیته کارگاه ها مشخص می شود.

 

با آرزوی موفقیت و بهروزی

اخبار
اطلاعیه در خصوص ارسال فایل نهایی مقالات (نسخه به روز شده)
سخنرانان کلیدی
فایل ارایه سخنرانی های کلیدی
برگزاری کنفرانس به شکل مجازی

به منظورگسترش دانش فني و تبادل آخرين دستاوردهاي علمي-تحقيقاتي توسط صنعتگران، پژوهشگران، و انديشمندان مراكز پژوهشي و دانشگاهي داخل وخارج از کشور و پيگيري و رصد رويدادهاي علمي و تجاري مرتبط با کنترل و اتوماسيون صنعتي، هشتمین کنفرانس بين المللي کنترل، ابزار دقيق و اتوماسيون در تاريخ هاي ۱۱ و ۱۲ اسفندماه سال جاري توسط انجمن مهندسان کنترل و ابزار دقیق ایران برگزار خواهد شد.
با توجه به توسعه روزافزون اتوماسيون در راستای تحولات دیحیتال در بخش هاي مختلف صنايع و به منظور آشنايي و تشويق مديران و دست اندرکاران براي استفاده بيشتر و بهتر از اين تکنولوژي، اين موضوع به عنوان يکي از محورهاي اصلي کنفرانس قرار گرفته است.
كميته برگزار كننده كنفرانس درصدد است با برگزاري سمينارها، ارايه مقالات در نشست‌هاي علمي - تخصصي، برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي، علاقمندان را با آخرين دستاوردهاي دانش فني در زمينه‌هاي مختلف کنترل و اتوماسيون آشنا سازد.
همچنین در اين کنفرانس گزارش هاي فني صنعتي ارسالي نيز مورد داوري، ارائه و چاپ قرار مي گيرد.

کمیته برگزاری کنفرانس از کلیه پژوهشگران، صاحب‌نظران، متخصصان و علاقمندان در زمینه‌های مختلف مهندسی کنترل و ابزار دقیق دعوت می‌نماید مقالات خود را که حاوی آخرین یافته‌های علمی در زمینه‌های موضوعی کنفرانس هستند، از طریق سامانه اینترنتی مربوطه ارسال نمایند.

خبر مهم
بر اساس هماهنگی های صورت پذیرفته، مقالاتی که در این کنفرانس مورد پذیرش قرار گیرند و از لحاظ کیفی امتیاز لازم را کسب نمایند، با برخورداری از اولویت زمانی، پس از انجام یک داوری در مجله کنترل قابلیت انتشار را دارا می باشند.

خبر مهم

احتراما به استحضار می رسانیم با توجه به پیگیری های صورت گرفته کنفرانس با شناسه ( 54998 #) مورد تأیید IEEE قرار گرفت و کلیه مقالات انگلیسی در کتابخانه دیجیتال IEEEXplore درج خواهند شد.

خبر مهم
احتراما به استحضار می رساند:
۱- سه جایزه با مبالغ ۵ میلیون، ۳ میلیون و ۲ میلیون تومان برای سه مقاله برتر کنفرانس ( نفرات اول تا سوم) بعنوان جوایز مقالات برتر به دانشجویان نویسنده اصلی مقاله از طرف آکادمی ADEPP در مراسم اختتامیه اهدا خواهد گردید.
۲- پنج جایزه یک میلیون‌ تومانی به شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی که فعال باشند و پاسخ های خلاقانه به سوالات پایان دوره ارایه دهند از طرف آکادمی ADEPP تقدیم می شود.

حامیان
غرفه نمایشگاهی
ورود به سامانه
نام کاربری یا ایمیل کلمه عبور تصویر امنیتی
Captcha
درباره کنفرانس
کمیته برگزاری
تا همایش
پایان
قالب نگارش مقاله
پوستر
تاریخ‌های مهم

مهلت ارسال مقالات و گزارش های کامل

1400/09/30

اعلام نتایج پذیرش

1400/10/30

مهلت ارسال مقالات و گزارش های نهایی

1400/11/20

مهلت ثبت نام در کنفرانس

1400/11/20

شروع کنفرانس

1400/12/11

پایان کنفرانس

1400/12/12
آمار بازدید
امروز : 0
دیروز : 1
ماه جاری : 4
ماه گذشته : 72
آمار کلی : 79,416